X

آرشیو اخبار شهرداری خرم دره

اخبار

اولین جلسه کمیته زیباسازی شهرداری خرم دره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم دره، اولین جلسه کمیته استقبال از بهار با حضور مهندس نوری آرا شهردار خرم دره، مهندس باباجمادی قائم مقام و معاون اداری مالی، مهندس نجاتی معاون خدمات شهری، دکتر محمدی رئیس اداره خدمات شهری و فضای سبز، آقای گلی مسئول واحد زیباسازی و تاسیسات، آقای نوری کارپرداز، آقای بهمنی مسئول امور مالی، خانم زلفی دبیر کمیسیون ماده۱۰۰ و خانم کلانتری مسئول روابط عمومی در دفتر شهردار تشکیل شد.

اولین جلسه کمیته زیباسازی شهرداری خرم دره برگزار شد.


💠اولین جلسه کمیته زیباسازی شهرداری خرم دره برگزار شد.

🔹️به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم دره، اولین جلسه کمیته استقبال از بهار با حضور مهندس نوری آرا شهردار خرم دره، مهندس باباجمادی قائم مقام و معاون اداری مالی، مهندس نجاتی معاون خدمات شهری، دکتر محمدی رئیس اداره خدمات شهری و فضای سبز، آقای گلی مسئول واحد زیباسازی و تاسیسات، آقای نوری کارپرداز، آقای بهمنی مسئول امور مالی، خانم زلفی دبیر کمیسیون ماده۱۰۰ و خانم کلانتری مسئول روابط عمومی در دفتر شهردار تشکیل شد.

🔹️در این جلسه طرح های نو در راستای اهداف و برنامه های پیش رو تحت عنوان "استقبال از بهار" پیشنهاد و مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

🔹️مهندس نوری آرا شهردار خرم دره در این جلسه اعلام داشت: با توجه به قرار گرفتن اعیاد شعبانیه، عید نوروز و ماه مبارک رمضان در ایام پیش رو، نیاز است تا با تمام توان در راستای اهداف اعلام شده برنامه های پیش بینی شده را دقیق و سریع انجام داده و از نوآوری و خلاقیت در اجرای طرح ها، المان ها، رنگ آمیزی ها، برنامه های فرهنگی و هنری و ...استفاده نمایید.

🔹️شایان ذکر است در این جلسه مهندس باباجمادی قائم مقام و معاون مالی و اداری و آقای گلی مسئول تاسیسات و زیباسازی طرح ها و عملکرد مورد نیاز را به صورت کامل در قالب گزارشی ارائه نمودند.

روابط عمومی شهرداری و
 شورای اسلامی شهر خرم دره
🌍وب سایت 
Www.khoramdareh.ir
🆔ایتا
 https://eitaa.com/khorramdarreh_municipality
🆔روبیکا
https://rubika.ir/Khorramdarreh_municipality

زمان:
بازدید: 0
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

دی ان ان