X

آرشیو اخبار شهرداری خرم دره

اخبار

دیدار چهره به چهره شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر با مردم به مناسبت دهه فجر

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای شهر خرم دره، همزمان با دهه مبارک فجر امشب ۱۶ بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء، مهندس نوری آرا شهردار خرم دره به همراه حاج آقا رجبی رئیس شورا و آقاي اسدی از اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین شهرداری مهندس باباجمادی قائم مقام و معاونت اداری مالی، مهندس معصومی رئیس اداره حراست، مهندس سهندی مسئول شهرسازی و مهندس اکبری سرپرست املاک شهرداری در مسجد رسول الله حضور یافتند و پس از اقامه نماز جماعت، با نمازگزاران و مردم شریف خرم دره به گفتگو نشستند.

دیدار چهره به چهره شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر با مردم به مناسبت دهه فجر


✅دیدار چهره به چهره شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران شهرداری با مردم فهیم خرم دره به مناسبت دهه مبارک فجر در مسجد رسول الله برگزار شد.

💠به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای شهر خرم دره، همزمان با دهه مبارک فجر امشب ۱۶ بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء، مهندس نوری آرا شهردار خرم دره به همراه حاج آقا رجبی رئیس شورا و آقاي اسدی از اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین شهرداری مهندس باباجمادی قائم مقام و معاونت اداری مالی، مهندس معصومی رئیس اداره حراست، مهندس سهندی مسئول شهرسازی و مهندس اکبری سرپرست املاک شهرداری در مسجد رسول الله حضور یافتند و پس از اقامه نماز جماعت، با نمازگزاران و مردم شریف خرم دره به گفتگو نشستند.
 🔹 این برنامه چهره به چهره به منظور بررسی مسائل و مشکلات شهروندان انجام شد، مهندس نوری آرا ضمن بیان وظایف قانونی شهرداری به عنوان نهاد عمومی غیر دولتی، گفت: مجموعه مدیریت شهری به طور شبانه روز در خدمت مردم بوده و خواهد بود.
🔹در ادامه، شهروندان مسائل و مشکلات موجود در محدوده شهری و  سکونتی خود را همراه با مطالبات اهالی محل به طور جداگانه بیان کردند که شهردار خرم دره و اعضای شورای شهر به مسائل مطرح شده پاسخ دادند، و در برخی موارد از مسئولین مربوطه خواستند تا موارد مطرح شده را دستور کار قرار داده و در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام کنند.
🔸از نکات قابل توجه اینکه در ادامه این دیدار ویژه نامه عملکرد یکساله عمرانی شهرداری بین شهروندان توسط روابط عمومی شهرداری توزیع شد.

روابط عمومی شهرداری
 و شورای شهر خرم دره
 https://eitaa.com/khorramdarreh_municipality

زمان:
بازدید: 0
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

دی ان ان