X

آرشیو اخبار شهرداری خرم دره

اخبار

دیدار شهردار و رئیس اداره حراست شهرداری خرم دره با فرماندهی جدید انتظامی شهرستان

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای شهر خرم دره، امروز صبح مهندس نوری آرا شهردارخرم دره و مهندس معصومی رئیس اداره حراست شهرداری با فرماندهی جدید انتظامی شهرستان خرم دره دیدار کردند.

دیدار شهردار و رئیس اداره حراست شهرداری خرم دره با فرماندهی جدید انتظامی شهرستان


💢دیدار شهردار و رئیس اداره حراست شهرداری خرم دره با فرماندهی جدید انتظامی شهرستان

💠به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای شهر خرم دره، امروز صبح مهندس نوری آرا شهردارخرم دره و مهندس معصومی رئیس اداره حراست شهرداری با فرماندهی جدید انتظامی شهرستان خرم دره دیدار کردند.

💠در این دیدار صمیمی مهندس نوری آرا شهردار خرم دره با تبریک انتصاب جناب سرهنگ مقدم به سمت فرماندهی انتظامی شهرستان، هدف از این دیدار را قدردانی از زحمات پرسنل خدوم نیروی انتظامی به واسطه تعامل و همکاری با شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین تلاش مجدانه برای برقراری نظم و امنیت در شهر خرم دره بیان کردند.

💠 در ادامه این دیدار، مهندس معصومی رئیس اداره حراست شهرداری نیز ضمن تبریک انتصاب جناب سرهنگ مقدم به سمت فرماندهی انتظامی شهرستان، با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی در برقراری نظم و امینت در شهر خواستار تعامل بیشتر بین شهرداری و نیروی انتظامی شد و بر همکاری های دو جانبه در راستای پیشبرد برنامه ها بخصوص مسائل امنیتی و ترافیکی تأکید نمود.

🔹️روابط عمومی شهرداری و
 شورای اسلامی شهر خرم دره
🌍وب سایت 
Www.khoramdareh.ir
🆔ایتا
 https://eitaa.com/khorramdarreh_municipality
🆔روبیکا
https://rubika.ir/Khorramdarreh_municipality

زمان:
بازدید: 0
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

دی ان ان