X

آرشیو اخبار شهرداری خرم دره

اخبار

جلسه اضطراری قرارگاه داخلی مبارزه با شیوع ویروس کرونا درشهرداری خرم دره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم دره : جلسه اضطراری قرارگاه داخلی مقابله با کرونا ویروس ، شهرداری خرم دره به ریاست شهردار و با حضور معاونین ، مسوول حراست  و مسوولین واحد های کارگزینی ، روابط عمومی ،  موتوری ، خدمات شهری و کارپرداز در دفتر شهردار برگزار شد.

جلسه اضطراری قرارگاه داخلی  مبارزه با شیوع ویروس کرونا درشهرداری خرم دره برگزار شد.

امیر هوشنگ نوری آرا شهردار خرم دره در ابتدای جلسه از تلاش ها و زحمات شبانه روزی مسوولان و مدافعان سلامت در عرصه مبارزه با ویروس کرونا در سطح استان و شهرستان تقدیر و تشکر کرد و افزود : پیک چهارم این ویروس با وضعیت بسیار خطرناکی شروع شده و طبق اعلام مسوولین بهداشت و درمان بهار سختی را پیش رو خواهیم داشت  .
وی با تاکید براینکه  به افراد بدون ماسک هیچ گونه خدماتی  ارائه نمیگردد اظهار داشت : رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک  و رعایت سایر پروتکل های بهداشتی به منظور قطع شیوع ویروس کرونا،از سوی پرسنل شهرداری و مراجعین الزامی است وبرای تسهیل خدمات دهی استفاده از روشهای ارائه خدمات الکترونیک در دست اقدام است با فعال شدن خدمات الکترونیک مراجعه حضوری  شهروندان  به شهرداری کاهش پیدا خواهد کرد .
شهردار خرم دره  در ادامه با اشاره به وضعیت قرمز و بحرانی بودن شهر و افزایش  آمار فوتی‌ها و موارد مثبت جدید مبتلا به کرونا ویروس بیان داشت: با توجه به  اعمال محدودیت  ها در راستای  کنترل و پیشگیری از شیوع  کرونا ویروس،  شهرداری در اجرای مصوبات شهرستانی ستاد مبارزه با کرونا ویروس اهتمام ویژه دارد .
فرمانده قرارگاه داخلی مقابله با کرونا در شهرداری با تاکید بر تعطیلی کلیه مراسمات و تجمعات در آرامستان از مسوولین مربوطه خواست  : وسایل حفاظتی فردی مورد نیاز  برای عوامل آرامستان تهیه و در اختیار آنان قرار گیرد و تمامی ورودی های آرامستان مسدود و از ورود افراد به داخل آرامستان بویژه روزهای پنج شنبه ممانعت به عمل آ ید .
شهردار خرم دره در ادامه سخنان خود با اشاره به ساماندهی و کنترل واحد های مسکونی که بیماران مبتلا به کوید 19 دارند گفت : با همکاری شبکه بهداشت و درمان واحدهای مسکونی که بیمار مبتلا به کرونا ویروس در قرینطه است مشخص و برای حمل زباله های آنان از پلاستیک ها با رنگ مشخص استفاده شود تا در دفع زباله ها آن واحد ها دقت بیشتری صورت گیرد .
نوری آرا درزمینه حمل و نقل  وسایط نقلیه عمومی بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید و  از مدیریت سازمان حمل و نقل خواست : با توزیع ماسک رایگان و کنترل سلامت رانندگان  بازدید های مستمر و روزانه در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی  توسط رانندگان و مسافرین انجام شود .
شهردار خرم دره از تعطیلی بوستانها پارکها و اماکن عمومی مربوط به شهرداری خبر داد و تاکید کرد :  ضد عفونی ماشین های حمل زباله و سطل های زباله در اولین فرصت به جدیدت انجام شود .

کاربر: Ahmad Najafi
زمان:
بازدید: 38
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

دی ان ان