X

آرشیو اخبار شهرداری خرم دره

اخبار

تجـلیل از خدمات صادقانه بازنشستگان شهرداری خرم دره

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم دره، صبح امروز برنامه تجلیل از بازنشستگان شهرداری خرم دره به دستور شهردار محترم و به همت امور اداری و شورای کارگری و با حضور مهندس نوری آرا شهردار، مقتدا بهمنی مسئول مالی، سعید عزیزی نایب رئیس شورای کارگری، امیرسعید اثباتی امور اداری، امینی مسئول انفورماتیک، خانم کلانتری مسئول روابط عمومی و بازنشستگان شهرداری در دفتر شهردار برگزار شد.

تجـلیل از خدمات صادقانه بازنشستگان شهرداری خرم دره

تجـلیل از خدمات صادقانه بازنشستگان شهرداری خرم دره

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم دره، صبح امروز برنامه تجلیل از بازنشستگان شهرداری خرم دره به دستور شهردار محترم و به همت امور اداری و شورای کارگری و با حضور مهندس نوری آرا شهردار، مقتدا بهمنی مسئول مالی، سعید عزیزی نایب رئیس شورای کارگری، امینی مسئول انفورماتیک، امیرسعید اثباتی کارشناس منابع انسانی، خانم کلانتری مسئول روابط عمومی و بازنشستگان شهرداری در دفتر شهردار برگزار شد.

در ابتدای جلسه مهندس نوری آرا شهردار خرم دره ضمن تقدير و تجليل از تلاش همكاران بازنشسته گفت: بزرگترين سرمايه هر مجموعه نيروي انساني است و بهترين نيروهاي كشور پيشكسوتان و بازنشستگان هستند و هر خلاقيت و ابتكاري كه در يك مجموعه شكل مي گيرد محصول سخت افزار نيست بلكه انسان هاي خلاق، مستعد و متخصص هستند كه آن را شكل مي‌دهند.

مهندس نوری آرا در ادامه، تکریم بازنشستگان، حفظ حرمت و کرامت های انسانی آنان، ارائه خدمات سریع و با کیفیت به بازنشستگان را مهمترین اولویت بیان کرد و افزود: ما معتقدیم بازنشستگان، این گنجینه های سرشار از تجربه و تخصص می توانند با بهره گیری مفید از تجربه های کاری خود که حاصل یک عمر تلاش و تعهد است به جامعه و به ویژه شهرداری خدمات مفیدی را ارائه نماید.

سپس سعید عزیزی نایب رئیس شورای کارگری نیز ضمن قدرداني از تلاش هاي كاركنانی كه به افتخار بازنشستگي نائل شده‌اند و تقدیر از زحمات شهردار محترم، گفت: فعاليت شما بازنشستگان خدمت بزرگي به اين مجموعه بود و اين امر همواره مايه خير و بركت در اين مجموعه شده است. وی افزود: تمام اقدامات و پیگیری های بنده در راستای احقاق حقوق کارکنان شهرداری است و وظیفه خود می دانم به عنوان نماینده شورای کارگری تمام تلاش خود را برای دفاع از حقوق کارگران به کار بندم.

در پایان آقایان جمشید جعفری، حسین رضا عظیمی، محمدرضا کلانتری و عبدالمطلب مظفری نیز از شهردار محترم جهت ارزش گذاری به جایگاه کارکنان بازنشسته تقدیر و تشکر نمودند.

در انتهای این مراسم نیز با اهدا لوح و هدایا از 5نفر از همکاران بازنشسته شهرداری تقدیر گردید.

 

 

                                                           

زمان:
بازدید: 58
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

دی ان ان