X

آرشیو اخبار شهرداری خرم دره

اخبار

شهردار و رئیس شورای شهر خرم دره در جلسه استانداری زنجان با حضور استاندار

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم دره، در جلسه ای که با حضور استاندار، معاون عمرانی استانداری، مدیرکل امور شهری، شهردار خرم دره، رئیس شورای شهر خرم دره و سایر مسئولین مرتبط برگزار شد مسائل مهمی از سوی مهندس نوری آرا شهردار و حاج آقا امینی رئیس شورای شهر، مطرح و مساعدت ویژه از سوی استانداری زنجان درخواست شد.

شهردار  و رئیس شورای شهر خرم دره در جلسه استانداری زنجان با حضور استاندار

 

💢به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم دره، در جلسه ای که با حضور استاندار، معاون عمرانی استانداری، مدیرکل امور شهری، شهردار خرم دره، رئیس شورای شهر خرم دره و سایر مسئولین مرتبط برگزار شد مسائل مهمی از سوی مهندس نوری آرا شهردار و حاج آقا امینی رئیس شورای شهر، مطرح و مساعدت ویژه از سوی استانداری زنجان درخواست شد.

🔰مهندس نوری آرا شهردار خرم دره ضمن تشکر از استاندار محترم، معاون محترم عمرانی استانداری و مدیرکل محترم امور شهری، آمادگی مدیریت شهری خرم دره برای هرگونه همکاری با استانداری زنجان در زمینه اعتلای خدمات رسانی به شهروندان تاکید نموده و اظهار کرد: مدیریت شهری خرم دره برای ارایه خدمتی متفاوت به شهروندان در سایه اتحاد، همدلی و وحدت آستین همت بالا زده است و همراه با شورای اسلامی به عنوان نمایندگان مردم و پل ارتباطی میان دولت و ملت در سایه عمل به قانون و احترام به حقوق شهروندی در تلاش هستیم زندگی آسوده تری برای مردم رقم بزنیم.

🔰شهردار خرم دره بیان داشت: فعالیت های شهرداری خرم دره در زمینه های عمرانی، خدمات شهری، حمل و نقل عمومی، توسعه فضای سبز و احداث پارکها، توسعه فرهنگی، مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز و... در سایه وحدت و همدلی مدیریت شهری، اعضای محترم شورای شهر، پرسنل مجموعه و ... صورت گرفته است و این وحدت و یکدلی تا آخرین روز خدمت برقرار خواهد بود.

🔻در ادامه این جلسه حاج آقا امینی رئیس شورای شهر خرم دره ضمن تشکر از استاندار محترم، معاون محترم عمرانی استانداری و مدیرکل محترم امور شهری گفت: اساس حرکت شورای شهر خرم دره وابسته به درک عمیق نیازها و خواسته‌های به‌حق شهروندان است و مبنای تصمیم‌گیری در این شورا را حل مشکلات مردم و درک دقیق مطالبات شهروندان دانست و افزود: این شورا از بدو فعالیت خویش عزم خود را برای برخورداری شهروندان از خدمات موردنیاز شهری جزم نموده تا بتوانند با توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر زمینه رضایت عمومی شهروندان را فراهم نماید.

🔻رئیس شورای شهر خرم دره با اشاره به واگذاری سدخلیفه لو جهت گسترش گردشگری به شهرداری، انتقال لوله نفت، تخصیص اعتبار جهت احداث میدان خروجی شهر سمت زنجان و بخصوص تخصیص قیر رایگان جهت خیابانهایی که باقیمانده است علیرغم اینکه از مجموع 400 کوچه و 8خیابان خاکی، نزدیک 150 کوچه خاکی در سال جاری آسفالت شد، خاطرنشان ساخت: شهرداری به‌تنهایی و بدون نگاه ویژه مسئولین قادر به حل مشکلات ناشی از عدم زیرساخت‌های شهری که از قبل فراهم نشده بود نیست. وی افزود: درخواست داریم با نگاه ویژه و توجه مساعد حضرت‌عالی مسئولین را موظف نمایید تا نسبت به رفع نارسایی‌های مربوطه هرچه سریع‌تر اقدام کنند.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم دره

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

دی ان ان