X

آرشیو اخبار شهرداری خرم دره

اخبار

شهردار خرم دره: "شهروندان قبل از خرید املاک نسبت به بررسی مشخصات ملک و استعلام از شهرداری خرم دره اقدام نمایند"

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم دره مهندس نوری آرا شهردار خرم دره روز سه شنبه در دیدار مردمی تاکید کرد: به دليل پيشگيري از بروز هرگونه معاملات خلاف، كليه مسئولين املاك سطح شهر و شهروندان موظف هستند قبل از انعقاد هرگونه قراردادي به خصوص املاك و اراضي قولنامه اي از شهرداري خرم دره استعلام نوع كاربري را دريافت كنند

شهردار خرم دره:  "شهروندان قبل از خرید املاک نسبت به بررسی مشخصات ملک و استعلام از شهرداری خرم دره اقدام نمایند"

شهردار خرم دره:

"شهروندان قبل از خرید املاک نسبت به بررسی مشخصات ملک و استعلام از شهرداری خرم دره اقدام نمایند"

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم دره مهندس نوری آرا شهردار خرم دره روز سه شنبه در دیدار مردمی تاکید کرد: به دليل پيشگيري از بروز هرگونه معاملات خلاف، كليه مسئولين املاك سطح شهر و شهروندان موظف هستند قبل از انعقاد هرگونه قراردادي به خصوص املاك و اراضي قولنامه اي از شهرداري خرم دره استعلام نوع كاربري را دريافت كنند، تا در صورت وجود تخلف در ساختمان متضرر نشوند. وی افزود:  با توجه به اینکه شهروندان در بیشتر موارد بدون استعلام از شهرداری خرید و فروش می شود، مشکلات عدیده ای برای شهروندان ایجاد می کند، بنابراین سرمایه شهروندان که به سختی جمع آوری شده، نباید هدر برود.

مهندس نوری آرا تصریح نمود: هدف مديريت شهري بر اين است تا شرايط ايده آل را براي زندگي شهروندان در شهر مهيا كند. براي داشتن شهري پويا و همچنين رشد و توسعه شهر همه ساكنين بايد شهرداري را ياري كنند و همه ما بايد تابع قانون و مقررات و يك سري اصول تعريف شده باشيم.

شهردار خرم دره در پایان خاطرنشان ساخت: همه ما موظفيم در چهارچوب قانون و مقررات و در جهت اجرايي شدن آن تلاش نماييم و شهروندان نیز بايستي در شهر تابع قوانين و مقررات باشند و از هرگونه هرج و مرج و كار غير قانوني پرهيز نمايند.


 

 

زمان:
بازدید: 23
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

دی ان ان