X

آرشیو اخبار شهرداری خرم دره

اخبار

برگزاری هفتمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر خرم دره

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم دره، عصر دیروز جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خرم دره به ریاست حاج آقا مرادی رئیس کمیسیون و با حضور دکتر اصفهانی دادستان محترم خرم دره، مهندس نوری آرا شهردار، حاج پرویز کلانتری معتمد شهر، دکتر حیدری باستان شناس و اعضاء کمیسیون برگزار شد.

برگزاری هفتمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر خرم دره

برگزاری هفتمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر خرم دره

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم دره، عصر دیروز جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خرم دره به ریاست حاج آقا مرادی رئیس کمیسیون و با حضور دکتر اصفهانی دادستان محترم خرم دره، مهندس نوری آرا شهردار، حاج پرویز کلانتری معتمد شهر، دکتر حیدری باستان شناس و اعضاء کمیسیون برگزار شد.

 

در ابتدای جلسه حاج آقا مرادی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی، ضمن خوش آمدگویی به میهمانان حاضر در جلسه به معرفی اعضا پرداخت و عنوان کرد: مهندس نوری آرا به جز اقدامات درخشانی که در عرصه مدیریت شهری به ثمر رسانده است در عرصه فرهنگ و هنر نیز پیشگام بوده و از ابتدا ما را همراهی نموده و حامی اصلی در راه دستیابی به اهداف کمیسیون بوده است و دکتر اصفهانی دادستان محترم نیز با حضور ارزشمند خود در این محفل در عمل اثبات نمودند که با وجود مشغله و حجم زیاد کاری عزمی راسخ در زمینه آموزش حقوق شهروندی و آگاهی بخشی و فرهنگ سازی دارند. وی افزود: کمیسیون فرهنگی در ادوار مختلف شورا در شهر خرم دره به این شکل منسجم تاسیس نشده بود و بسی مایه خشنودیست که با متولیان حوزه فرهنگ و هنر طی حرکتی سازنده این کمیسیون تشکیل و آغاز به کار نمود. تمامی اعضاء محترم نیز در راستای ارتقاء فرهنگ شهروندی پیشگام بوده و چهره فرهنگی و شاخص محسوب می شوند و رسالت ما نیز خدمتی صادقانه به مردم با نیت کسب رضایت خداوند است.

 

سپس هریک از اعضای کمیسیون به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود پرداختند.

 

در ادامه مهندس نوری آرا شهردار خرم دره با اشاره بر اینکه یکی از ظرفیت های بسیار خوبی که در سال های اخیر رقم خورد تشکیل کمیسیون فرهنگی اجتماعی به همت حاج آقا مرادی بود که بیشتر مسائلی که در سطح جامعه وجود دارد دارای ریشه فرهنگی است و برای پیشرفت جامعه باید توسعه فرهنگی به معنی واقعی اتفاق بیفتد. شهردار خرم دره در ادامه به برخی مشکلات موجود گریزی زد و عنوان کرد: این شهر قابلیت های زیادی دارد و مانیز به دنبال مطالبات مردمی و حل و فصل مسائل هستیم تا با روندی روبه جلو پیش رویم و همکاری ارزنده دکتر اصفهانی دادستان محترم با مجموعه شهرداری و شورا جهت خدمت رسانی به شهروندان شایسته تقدیر است.

 

در انتهای جلسه دکتر اصفهانی دادستان محترم شهرستان خرم دره ضمن ابراز خشنودی از تشکیل کمیسیون فرهنگی و حضور فرهیختگانی که هریک در این عرصه صاحب نظر هستند اظهار کرد: با توجه به رسالت کمیسیون فرهنگی، انتظار زیادی داریم تا مدیران و مسئولان در کلیه شئونات اصل فرهنگ سازی را مدنظر داشته باشند و حتی خود ما نیز در نظر داریم با تشکیل شورای افزایش آگاهی و دانش حقوقی به مقوله آموزش حقوق و فرهنگ شهروندی ورود پیدا کنیم چرا که طی بررسی صورت گرفته بیشترین آمار پرونده های کیفری مختص ضرب و جرح ناشی از اختلافات خانوادگی است که آن هم ناشی از دو موضوع عدم کنترل خشم و بحث تحلیل رفتار متقابل است که یک مقوله روانشناختی است که حوزه های گسترده ای از کودکی تا بزرگسالی و مواردی از جمله نحوه برخورد و تعامل مدیر با کارکنان، کارکنان با ارباب رجوع و ... را در برمی گیرد و فرایند آگاهی بخشی در کاهش جرم بسیار موثر خواهد افتاد. دادستان خرم دره تصریح نمود: در بحث جرایم رایانه ای مانند هک، برداشت از حساب و ... افزایش وقوع جرم در شهر داشته ایم که با وجود بالا بودن سطح سواد رسانه ای مردم ضرورت اطلاع رسانی محسوس است بخصوص برخی مناطق حادثه خیز که میزان وقوع تصادف در آن بالاست نیز از طریق نصب بنر در آن نقاط و سایر اقدامات کاربردی پیگیر خواهیم بود. دکتر اصفهانی با اشاره بر شهرت شهر خرم دره به دیار خیرین که زبانزد عام و خاص است گفت: در زمینه کمک های مردمی بخصوص آزادسازی زندانیان نیز شاهد پیگیری و دلسوزی خیرین عزیز بودیم و انشالله با تشکیل مجمع خیرین این امر سازماندهی گردد تا بصورت منسجم در راستای پیشرفت شهر و گره گشایی از مشکلات و موانع، خدمت رسانی شود. دادستان خرم دره در پایان با تاکید بر لزوم انعکاس اخبار و عملکرد مثبت ادارات و سازمانها، از شهردار، روابط عمومی شهرداری و مسئولین فعالی که اقدامات سازنده سازمان متبوع خود را در رسانه های گروهی نشر می دهند و منجر به ایجاد نشاط و امید بین مردم می شوند تشکر نمود چرا که اکثر مسئولین  پای کار و فعال هستند و نباید از جلب رضایت افکار عمومی با رویکرد شفاف سازی و خدمت رسانی غافل شوند.

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم دره

زمان:
بازدید: 36
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

دی ان ان