X

آرشیو اخبار شهرداری خرم دره

اخبار

رئیس شورای اسلامی شهر خرم دره: جلب رضایت شهروندان مهمترین اولویت كاری شورای شهر و شهرداری خرم دره است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم دره، امینی رئیس شورای اسلامی شهر خرم دره در جلسه ای که با حضور مدیران داخلی شهرداری در دفتر شهردار تشکیل شد به برگزاری نشست ها و جلسات متعدد با امام جمعه، مسئولان سازمان ها و نهادها اشاره كرد و گفت: 

رئیس شورای اسلامی شهر خرم دره:  جلب رضایت شهروندان مهمترین اولویت كاری شورای شهر و شهرداری خرم دره است.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم دره:

جلب رضایت شهروندان مهمترین اولویت كاری شورای شهر و شهرداری خرم دره است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم دره، امینی رئیس شورای اسلامی شهر خرم دره در جلسه ای که با حضور مدیران داخلی شهرداری در دفتر شهردار تشکیل شد به برگزاری نشست ها و جلسات متعدد با امام جمعه، مسئولان سازمان ها و نهادها اشاره كرد و گفت: در این جلسات بر موضوعات خوبی تمركز شد كه امیدواریم بتوانیم با بهره مندی از نظرات تمامی بزرگواران به حل مسائل و مشكلات و تقویت نقاط قوت كمك كنیم  وی با تاكید تعامل و همفكری شورا با نهادها و دستگاه ها گفت: ما در خدمت همه ی صاحبان فکر و اندیشه هستیم و آمادگی خود را اعلام میداریم دفتر شورا و شهرداری روی همه ی مردم باز می باشد و شورای شهر در خیلی از موارد  از مشاوران قوی و توانمند استفاده می نماید.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم دره تاکید کرد: بی‌تردید ما باید با استفاده از نظرات شهروندان به نوعی شهر را به مردم بسپاریم، خط مشی مجموعه شهرداری، کسب رضایتمندی مردم است و تمام مجموعه در راستای رسیدن به اهداف تعریف شده گام بر می‌دارند و اگر رضایت مردم نسبت به خدمات حاصل نشود باید تصمیمات را طوری دیگر رقم زد. وی با خاطر نشان ساختن تاریخچه‌ی اجرای قانون شورا‌های اسلامی گفت: با اجرای این اصل مغفول مانده از قانون اساسی و جامه‌ی عمل پوشاندن به پیام تاریخی امام خمینی (ره) روح حکومت مردم بر مردم در اجتماع دمیده شد و رفع بسیاری از مشکلات با مددگرفتن از قدرت مردمی میسر شد.

امینی در ادامه تصریح کرد: دو دسته افراد مسئول در نزد خدا روسفید هستند دسته اول آن‌هایی که هم خدا از ایشان راضی ست و هم مردم، دسته دوم کسانی که دنبال رضایت حق هستند، ولی بدلیل کمبود برخی امکانات و محدودیت‌ها قادر به جلب رضایت مردم و اجرای کامل توقعات مردم نیستند ولی همان نیت خیر و هدف الهی این افراد، مشمول اجرو ثواب خواهد بود.

این مقام شهری با بیان اینکه امید است امانتدار خوبی برای رای مردم باشیم گفت: پیگیری مطالبات به حق مردم در برنامه های كاری این شوراست .ما نماینده مردم هستیم و آنها به ما رای داده اند تا پیگیر مشكلات آنها باشیم و لازم است اعلام کنم؛ رویکرد شورا همچون گذشته، همکاری همه‌جانبه با مسئولین و مدیران و همراهی با مردم است، بديهي است همكاري و همدلي اعضاي شوراي اسلامي شهر و پذيرش باور شورايي كه الحمدلله فضاي شورا را فراگرفته مي تواند در امر تسهيل و توسعه ي امور شهري نقش ارزنده اي داشته و موانع را مرتفع نمايد. شورا باتمام وجود تلاش مي كند كه به موضع انفعال كشيده نشود و خدمت گذاري به اين مردم شريف را سرلوحه ي كار اصلي خود قرار دهد.

امینی رئیس شورای اسلامی شهر خرم دره در بخش دیگری از سخنان خود عنوان نمود: نظارت شورا  در این دوره  بیش از گذشته خواهد بود و به هیچ عنوان نبایستی برای حفظ منافع شهرداری خدای نا کرده حقوق شهروندان نادیده گرفته شد. وی افزود: داشتن شهري سالم ضامن سلامت روح و جسم شهروندان است كه به اقدامات درست مديران شهري و همكاري شهروندان بستگي دارد . شورا بر خود فرض مي داند كه رسالتي كه به عهده دارد، با قدرت تمام و توكل بر خداوند سبحان و دعاي خير شما شهروندان عزيز به انجام رساند چرا که اداره ي شهر در شرايط فعلي بدون حضور و مشاركت واقعي شهروندان امكان پذير نيست.

زمان:
بازدید: 53
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

دی ان ان