X

آرشیو اخبار شهرداری خرم دره

اخبار

برگزاری نشست هم اندیشی شهردار و جمعی از معتمدین، ریش سفیدان، نخبگان و اصحاب رسانه شهر خرم دره

عصر دیروز نشست هم اندیشی شهردار خرم دره با معتمدین، ریش سفیدان و اصحاب رسانه شهر خرم دره با حضور مهندس نوری ارا شهردار و 95نفر از معتمدین، صاحبنظران، نخبگان و اصحاب رسانه از ساعت 17 الی 21 به مدت 4ساعت در سالن اجتماعات شهرداری خرم دره برگزار شد.

برگزاری نشست هم اندیشی شهردار و جمعی از معتمدین، ریش سفیدان، نخبگان و اصحاب رسانه شهر خرم دره

برگزاری نشست هم اندیشی شهردار و جمعی از معتمدین، ریش سفیدان، نخبگان و اصحاب رسانه شهر خرم دره

 

عصر دیروز نشست هم اندیشی شهردار خرم دره با معتمدین، ریش سفیدان و اصحاب رسانه شهر خرم دره با حضور مهندس نوری ارا شهردار و 95نفر از معتمدین، صاحبنظران، نخبگان و اصحاب رسانه از ساعت 17 الی 21 به مدت 4ساعت در سالن اجتماعات شهرداری خرم دره برگزار شد.

در ابتدای جلسه بعد از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی، مهندس نوری آرا شهردار خرم دره ضمن خوش آمدگویی؛ طی سخنانی هفته دفاع مقدس را فرصتی برای یادآوری حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران و تجلیل از قهرمانان ایثار و شهادت دانست و اظهار کرد: برخی از مشکلات ما با اقدامات فرهنگی قابل حل است که نقش بزرگان و ریش سفیدان در جهت فرهنگ سازی برای سایر افراد جامعه اثرگذار و غیر قابل انکار است و از هرگونه پیشنهاد و راهکار جهت حل مشکلات شهر استقبال می کنم.

شهردار خرم دره ضمن تشکر از حمایت های و پیگیری های امام جمعه محترم، فرماندار محترم و رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر خرم دره در پیشبرد امور شهری اظهار کرد: اعضای محترم شورای شهر نیز با فراهم آوردن بستر مناسب به صورت یکپارچه و هماهنگ برای رفع مشکلات تلاش و همکاری ارزنده داشتند و رویکرد مدبرانه امام جمعه و فرماندار محترم نسبت به توسعه زیر ساخت های شهری را ارج می نهیم.

در ادامه این جلسه شهروندان و معتمدین  ضمن تشکر از زحمات و اقدامات شهردار و شورای اسلامی شهر خرم دره، مسائل، مشکلات و پیشنهادات خود را نیز پیرامون برخی مسایل شهر در میان گذاشته و بابت برگزاری چنین جلسات پرباری که به نفع شهر و مردم است تشکر کردند.

سپس مهندس نوری آرا شهردار خرم دره بعد از استماع بیانات حاضرین در جلسه، ضمن سپاس از ارائه نظرات دلسوزانه و راهکارهای سازنده توسط شهروندان خاطرنشان ساخت: می توان با استفاده از ظرفیت معتمدین و ریش سفیدان در جهت رفع و کاهش مشکلات و آسیب‌های اجتماعی بهره برد و شما بزرگان یار و یاور خوبی برای شهرداری خواهید بود و با اتحاد و همدلی به زودی چهره شهر را تغییرات اساسی خواهیم داد و جلب رضایت شهروندان خواسته قلبی ماست و تاکید می کنم که برای ما همه جای شهر یکی ست و تمام تلاش خود را برای تقسیم بودجه و اقدامات عمرانی به طور مساوی در تمام مناطق شهر کرده ایم و جلوی هر گونه ناعدالتی و حساسیتی را گرفته ایم چرا که برای ما جای جای شهر مقدس است و تک تک شهروندان و مطالباتشان ارجحیت دارد.

شهردار خرم دره با بیان اینکه پرداخت عوارض و مشارکت شهروندان در آبادانی شهر تاثیر بسزایی دارد، افزود: اولویت بازگشایی مسیرها در دستور کار ما بود و تا جایی که توانستیم چندین مورد تملک و بازگشایی داشتیم و مواردی مانند خیابان امیرکبیر را به شدت پیگیر هستیم. وی افزود: خدماتی که شهرداری می دهد بخصوص با روند افزایشی هزینه که اخیرا شاهد بودیم در برابر بخش خصوصی در حداقل مقدار قرار دارد و انتظار داریم شهروندان محترم دست در دست شهرداری دهند و این نگاه منفی در عدم پرداخت عوارض سالیانه نوسازی و کسب و پیشه را از بین ببرند. برخی با خدمات شهرداری چندان آشنا نیستند، شهرداری بدون هیچ منتی از تولد تا مرگ به مردم خدمات ارائه می دهد. از جمع آوری زباله های بیمارستانی گرفته تا آماده سازی قبرستان برعهده شهرداری است. خدمات شهرداری بیش از 400 نوع است که مردم در جریان موارد بسیار کمی از جمله خیابان کشی، احداث فضای سبز و جمع آوری زباله ها هستند.  اگر قبض عوارض مان را پرداخت نکنیم از آنجا که شهرداری درآمدهای چندان دیگری ندارد، ناگزیر باید از این ارگان حداکثر توقع حمل و نقل زباله هایمان را داشته باشیم نه عمران و آبادانی و احداث راهها و اصلاح معابر و .... صدها کار سازنده دیگر را...

مهندس نوری آرا بر مجموعه کاملی که در پارک های تاسیس شده بخصوص پارک شهید پناهی ارائه شده اشاره نمود و گفت: در بحث آسفالت ریزی، جدول گذاری، ساخت دیوارهای سنگی، تکمیل پل های سطح شهر، ساخت سرویس بهداشتی در سطح شهر، راه اندازی سامانه شهرسازی و ... تمام تلاش خود را بر ارائه خدمات گسترده در تمامی حوزه های توسعه شهر به کار بسته ایم و برنامه های عمده بسیاری مانند پیاده روسازی خیابان امام خمینی(ره) و احداث پارک بانوان و ... نیز در دست اقدام داریم که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار خرم دره در انتهای جلسه بیان کرد: باید اذعان داشت که معتمدین محلات با انعکاس مشکلات و نیازهای مردم، بستر را برای خدمات رسانی بهتر فراهم نموده و با شناخت بهتر از مشکلات محله ها و بازتاب این دغدغه ها به شهرداری و شورای شهر در برنامه ریزی مطلوب و مفید می تواند کمک نماید و در واقع شما معتمدین و اصحاب رسانه امین مردم و مشاوران ما خواهید بود و امید می رود با مشارکت و ارائه پیشنهادات از سوی شما زمینه آبادانی شهر بیش از بیش فراهم شود و ما نیز تمام تلاش خود را در جهت رفع کمبودها بکار خواهیم بست . از حمایت بی دریغ و استقبال گرم معتمدین، نخبگان و اصحاب رسانه محترم شهر جهت حضور تاثیرگذار و دلسوزانه در این نشست و در یک کلام از تمامی مردمان فهیم شهر که پشتوانه ای عظیم و دلگرمی بزرگ برای اینجانب و اعضای محترم شورای شهر هستند تقدیر و تشکر می نمایم و هر چند کلام از بیان شکر و زبان از عرض سپاس در برابر این همه لطف بی بدیل عاجز و قاصر است انشاالله خدمتگزاری لایق باشیم.

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم دره

 

 

 

 

زمان:
بازدید: 28
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

دی ان ان