X

آرشیو اخبار شهرداری خرم دره

اخبار

امینی رئیس شورای اسلامی شهر خرم دره: "شهروندان شریف خرم دره را به تحکیم روحیه برادری و هوشیاری برای خنثی کردن توطئه‌ها و دسیسه های بدخواهان شهر فرا می خوانم"

بنده به عنوان خادم مردم، افتخار حضور داوطلبانه به مدت دو سال در جبهه های حق علیه باطل داشتم و بعنوان معلم بسیجی نظاره گر ایثارگری ایثارگران بودم و 40 سال است بسیجی ام و فدایی رهبر و انقلابم. بنده در دوران مسئولیت پر افتخارم در سازمان آموزش و پرورش شهرستان خرم دره، ثابت کرده ام چهار گوشه شهر، شهر من است

امینی رئیس شورای اسلامی شهر خرم دره:  "شهروندان شریف خرم دره را به تحکیم روحیه برادری و هوشیاری برای خنثی کردن توطئه‌ها و دسیسه های بدخواهان شهر فرا می خوانم"

امینی رئیس شورای اسلامی شهر خرم دره:

"شهروندان شریف خرم دره را به تحکیم روحیه برادری و هوشیاری برای خنثی کردن توطئه‌ها و دسیسه های بدخواهان شهر فرا می خوانم"

 

بنده به عنوان خادم مردم، افتخار حضور داوطلبانه به مدت دو سال در جبهه های حق علیه باطل داشتم و بعنوان معلم بسیجی نظاره گر ایثارگری ایثارگران بودم و 40 سال است بسیجی ام و فدایی رهبر و انقلابم. بنده در دوران مسئولیت پر افتخارم در سازمان آموزش و پرورش شهرستان خرم دره، ثابت کرده ام چهار گوشه شهر، شهر من است و فقط به یک قلم از خدماتم اشاره می نمایم که در خیابان سردار جنگل 3پروژه میلیاردی احداث نموده ام و با قاطعیت می گویم که خدمات ارزنده شهرداری و شورای شهر در دو سال اخیر برابری می کند با یک دهه گذشته و نادیده گرفتن این خدمات؛ جفا به خدمتگزاران صادق اسلام و نظام است.  

شهروندان شریف خرم دره را به تحکیم روحیه برادری و هوشیاری برای خنثی کردن توطئه‌ها و دسیسه های بدخواهان شهر و تلاش برای طرد آنها فرا می خوانم. ما به دنبال پیشرفت شهر هستیم و اجرای پروژه‌های عمرانی و همه این اتفاقات، موجب امیدبخشی به جامعه است اما متاسفانه برخی افراد با تفکرات فاشیستی بر ایجاد تفرقه دامن می زنند و از آب گل آلود ماهی می گیرند و با خلط مبحث و سفسطه باعث برهم زدن اتحاد مردم و مسئولین و در نتیجه ایجاد عقب ماندگی در شهر می شوند. این افراد معلوم الحال و مغرض در این شهر بسیار اندک و قلیل اند و شاید به تعداد انگشتان دست هم نرسند اما خود را از ما بهتران می دانند و با ترویج چاپلوسی به هر دری می زنند تا جریان کاذبی را با خود همراه سازند و فقط به دنبال خودنمایی و منفعت شخصی هستند و برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ اقدام سخیف و ناجوانمردانه ای دریغ نمی ورزند و تمام عقب افتادگی و مشکلات شهر به شانتاژ این ریاکاران در پیشگاه مسئولین برمی گردد و حالا نیز با توهین‌های عجیب‌تر خود و انتشار گزارشاتی دروغ و سراسر کذب، عملاً به همه‌ی زحمتکشان، دلسوزان و شهروندان مهد فرهنگ و ادب و نگین سبز استان زنجان بی احترامی می‌کنند.

من با تمام وجودم به آیه شریفه «وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ» اعتقاد دارم و با اطمینان از خدمات صادقانه خود به اسلام و انقلاب، سرسپرده  و مطیع اوامر رهبری ام و از ابتدای زندگیم تاکنون از دین،‌ شرف،‌ آزادگی و جمهوری اسلامی دفاع کرده‌ام و هیچ وقت به مخالفین و معاندین پیشرفت شهر خرم دره که در کلامشان نشانه ای از دغدغه مردم و شهروندان نیست باج  نداده ام و یقیناً حذف فساد و مشکلات خواسته همه ما است و در تحقق آن نیز باید همراهی و همکاری داشته باشیم تا برخی اختلاف سلیقه های جزئی بین مسئولین و مردم، برای سوءاستفاده کنندگان به دست‌آویزی برای نابودی شهر تبدیل نشود.

برخی شایعه پراکنان با انتشار اخبار ناصحیح درصدد بودند تا حمایت شورای شهر را برای جریان خود به دست آورند که توطئه آنها را خنثی کردیم. بنده مواردی را به صورت تذکر مطرح می‌نمایم و اگر این روال تغییری نکند، حتما شفاف تر صحبت خواهم کرد چرا که تخریب مدیرانی که پاکی آنها محرز است، در واقع تخریب سرمایه کشور است که باید از این امر پرهیز داشت چرا که منافع مردم و شهر به خطر می افتد. مدت هاست در برابر سخن پراکنی برخی خائنان  و منافقین سکوت کرده ایم و به تقلای بیهوده شان بها نداده ایم، ولی وقتش برسد باید مردم بدانند پشت پرده ها چه خبر است. بنده به عنوان نماینده مردم ولایی خرم دره در شورای شهر در شرایط حاضر تنها می توانم واقعیات را به مردم بگویم و باور داشته و دارم که مصالح مردم شهر بر منافع خود یا هر فرد دیگری مقدم است. ولی چیزی که مشخص است این است که افرادی در شهر هستند که از موقعیت خود سوءاستفاده می کنند و اطمینان داریم که دستگاه قضایی و حراست  با این افراد برخورد لازم را انجام می دهد و این خواسته قلبی تمام مردم شهر است.

بنده و همکارانم در شهرداری و شورای شهر کوشش می نماییم که در میان انبوه مسائل و نابسامانی ها از منافع شهروندان دفاع نماییم و با تمام قوا در کنار شهردار خواهیم بود تا شهر در مسیر توسعه گام بردارد، اما متاسفانه برخی افراد مانع آن می شوند که آرامش و تمرکز به مدیریت شهری و شورای شهر برگردد و به خاطر منافع سیاسی و مالی خود می خواهند شورای پنجم را ناکارآمد جلوه دهند و منافع شهر و مردم را فدای خودخواهی و منافع زودگذر خود نمایند. افراد منافقی تلاش کردند تا شورا در آستانه اختلاف قرار بگیرد و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نکردند ولی ما فقط به يک سمت يک هدف که عمران، آباداني و رفع مشکلات شهر است حرکت مي کنیم و تمام هم و غم ما رفع مشکلات مردم است که اميدواريم با همکاري همديگر بتوانيم این موازي کاري ها را که آسيب‌هاي جبران‌ناپذيري به شهر و شهروندان وارد خواهد ساخت و راه خدمت به مردم را مسدود خواهد كرد و جز فرصت سوزی چیزی به دنبال ندارد؛ برطرف کنیم.

بنده با صراحت، کارشکنی افرادی که در یک پست سازمانی قرار دارند و بر خلاف قانون و شرع، بنا به رضایت خاطر یک شخص دیگر عمل می نمایند را محکوم می نمایم و تاکید دارم باید از هر کاری که زمینه رسوایی در دنیا و آخرت را فراهم می کند دوری کنیم. مسئولین نباید اجازه دهند که کسانی در فضای عمومی، حقوق الهی و احکام شرعی را پایمال می کنند، به راحتی بدون بازخواست، جولان دهند و در این راه نباید از هیچ کسی واهمه داشته باشند و باید احساس وظیفه کرده و وارد عمل شده و جلوی افرادی که به هر قیمتی می خواهند حضور داشته باشند و به میز خود دل بسته اند را بگیرید. نباید اجازه دهیم که افراد سودجو به محافل مهم راه یابند که با اعمال فشار و نفوذ به منافع شخصی و طمع سیری ناپذیر خود برسند.

رسانه ها در انعکاس فعالیت ها و عملکرد شهرداری و شورای شهر نقش مهمی دارند و قدردان زحمات شما عزیزان هستیم و از نقدهای سازنده ای که در مسیر توسعه شهری است استفاده می کنیم و براساس فرمایشات مقام معظم رهبری «سینه گشاده»،«روی باز» و «گوش شنوا» در شهرداری و شورای شهر خرم دره با تمام وجود فراهم است و امید دارم منتقدان، پرسشگران، بیانیه نویسان؛ به قصد اصلاح؛ نقد و پرسش کنند و نه هیچ هدف ناصواب دیگری، تا خدمات شهری با کمترین هزینه و بیشترین تاثیرگذاری به نتیجه برسد.

از شما اصحاب راستین رسانه که چشم و گوش جامعه هستید انتظار داریم نگذارید توطئه گران با نطق های جزیره ای مردم را سردرگم کنند و با گوش، دست و چشم های ناپاکشان منافع شخصی شان را دنبال کنند. بنده ابایی از پاکسازی وجود تفاله‌های سیاسی و افراد ناپاک ندارم و چون قول داده‌ام که از منافع مردم دفاع کنم قاطعانه در برابر هر رویه‌ای که غلط و بی‌حساب و کتاب است و ضررش منجر به عقب افتادگی شهر می شود خواهم ایستاد.

امینی / رئیس شورای اسلامی شهر خرم دره

زمان:
بازدید: 24
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

دی ان ان