X

آرشیو اخبار شهرداری خرم دره

اخبار

"مهندس نوری آرا شهردار خرم دره از نصب تابلوهای شهدای خرم دره خبر داد."

به گزارش روابط عمومی شهرداری خرم دره و خبرنگار روزنامه ندای ابهر؛ جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس به ریاست فرماندار خرم دره و با حضور اعضای جلسه برگزار شد. در این جلسه مهندس نوری آرا شهردار خرم دره، طی سخنانی به جایگاه دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری از فعالیت های هفته دفاع مقدس حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

"مهندس نوری آرا شهردار خرم دره از نصب تابلوهای شهدای خرم دره خبر داد."

"بسمه تعالی"

"مهندس نوری آرا شهردار خرم دره از نصب تابلوهای شهدای خرم دره خبر داد."

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای شهر خرم دره خرم دره؛ جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس به ریاست فرماندار خرم دره و با حضور اعضای جلسه برگزار شد.

در این جلسه مهندس نوری آرا شهردار خرم دره، طی سخنانی به جایگاه دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری از فعالیت های هفته دفاع مقدس حمایت و پشتیبانی خواهد کرد. زیرا مراسمات برنامه ریزی شده در این هفته، فرصت مناسبی را مهیا می کند تا نسلی که جنگ تحمیلی را ندیده و با رشادت های دلیرمردان و شیرزنان این مرز و بوم آشنایی کمتری دارد، با رخدادها و ارزش های دفاع مقدس، بیشتر آشنا شود.

مهندس نوری آرا با بیان بخش هایی از پیام های حضرت امام (ره) در مورد جنگ گفت: امام راحل در دوران دفاع مقدس می فرمودند: جنگ ما جنگ فقر و غنا است، جنگ ما جنگ با ظلم است. ما نیز باید بر این باور باشیم که مبنای حرکت انقلاب حق و باطل است و باید آن را درک کنیم و این جوهره انقلاب اسلامی است و نظام بر این مدار باید حرکت کند و ما نمیتوانیم از این جوهره اصلی زندگی عقب نشینی کنیم و ظلم را بپذیریم.

شهردار خرم دره ادامه داد: کار و فعالیت در عرصه اشاعه فرهنگ غنی و ارزشمند ایثار، شهادت و دفاع مقدس از دغدغه‌های بنده بوده و در این مسیر با توجه به محدودیت‌های موجود و بضاعت شهرداری کمک می‌کنیم.

مهندس نوری آرا خاطرنشان کرد: اعتقاد ما این است که فرهنگ جهادی در پیشبرد اهداف نظام موثر است و باعث می شود تا بر مشکلات روزمره و دراز مدت فائق آمده و با ناعدالتی مبارزه کرد. اگر در مدیریت جهادی صداقت، شفافیت، نظم، ایمان و پاسخگویی باشد قطعاً مسیری که طی می شود باعث پیروزی بر مشکلات می شود و وظیفه داریم تا در هر جایگاه و مسئولیتی که هستیم این فرهنگ را نهادینه کنیم.

وی در پایان از نصب تابلوهای شهدای خرم دره به زودی در سطح شهر خرم دره خبر داد.

 

زمان:
بازدید: 32
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

دی ان ان