X

آرشیو اخبار شهرداری خرم دره

اخبار

مهندس نوری آرا شهردارخرم دره اعلام نمود: امکانات شهرداری متعلق به شهروندان است و باید در مسیر رفع مشکلات مردم هزینه شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری خرم دره، مهندس نوری آرا شهردارخرم دره در جمع پرسنل شهرداری ضمن تقدیر از زحمات ارزشمند تک تک پرسنل شهرداری گفت: امکانات شهرداری متعلق به شهروندان است و باید در مسیر رفع مشکلات مردم هزینه شود.

مهندس نوری آرا شهردارخرم دره اعلام نمود:  امکانات شهرداری متعلق به شهروندان است و باید در مسیر رفع مشکلات مردم هزینه شود.

مهندس نوری آرا شهردارخرم دره اعلام نمود:

امکانات شهرداری متعلق به شهروندان است و باید در مسیر رفع مشکلات مردم هزینه شود.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری خرم دره، مهندس نوری آرا شهردارخرم دره در جمع پرسنل شهرداری ضمن تقدیر از زحمات ارزشمند تک تک پرسنل شهرداری گفت: امکانات شهرداری متعلق به شهروندان است و باید در مسیر رفع مشکلات مردم هزینه شود. ایشان با بیان اینکه همراهی شهروندان مهمترین عامل در کاهش حوادث شهری می تواند باشد تصریح نمود: با مشارکت وهمکاری بسیار خوب مردم فهیم و فرهنگ دوست خرم دره شاهد اجرای 45پروژه کوچک و بزرگ در سطح شهرهستیم و امیدواریم به زودی شاهدافتتاح برخی از پروژه های شهری باشیم. مهندس نوری آرا خطاب به پرسنل شهرداری گفت: رفاقت زیر سقف شهر با همدلی و همفکری ریشه دارخواهد بود و همه عزیزان در حوزه های مختلف باید با همدلی برای خدمت به شهروندان از همدیگر سبقت بگیرند. مدیریت شهری خرم دره در عین حال افزود: برای بهترین مردم باید بهترین کارهارا انجام داد چراکه مردم این دیار بهترین مردم هستند.

این مقام شهری یک درخواست هم ازشهروندان فهیم خرم دره داشت و آن این بود که شهروندان خرم دره با پرداخت به موقع عوارض شهرداری، فرزندان خود را برای توسعه وآبادانی این شهر یاری دهند

.مهندس نوری آرا، در پایان با تقدیر از زحمات کلیه ی پرسنل شهرداری گفت: مدیران واحدهای داخلی شهرداری باید پاسخگوی شهروندان عزیز باشند و در عین حال باید در چهارچوب قانون به خواسته های به حق و قانونی مردم پاسخ دهیم.

زمان:
بازدید: 16
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

دی ان ان