X

آرشیو اخبار شهرداری خرم دره

اخبار

شهردار خرم دره: طرح تکریم ارباب رجوع با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم دره، مهندس نوری آرا شهردار خرم دره طرح تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت شهروندان و مراجعه کنندگان را همواره یکی از دغدغه های مدیریت شهری دانست.

شهردار خرم دره: طرح تکریم ارباب رجوع با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم دره، مهندس نوری آرا شهردار خرم دره طرح تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت شهروندان و مراجعه کنندگان را همواره یکی از دغدغه های مدیریت شهری دانست و خاطرنشان ساخت:
تکریم ارباب رجوع یعنی ارائه خدمات مناسب در کمترین زمان و در این راستا نبود پاسخگویی مناسب به مردم، احترام نگذاشتن به ارباب رجوع و حواله کردن بی‌دلیل آنها به بخش‌های دیگر سازمان و اهمال در انجام کارهای ساده‌ای مانند امضا کردن، تنها بخشی از ثمرات زیانبار عدم رعایت حقوق شهروندی است.
وی با اشاره به اینکه حرمت و احترام ارباب رجوع باید حفظ شود، گفت: شهرداری یک ارگان عمومی است و باید همیشه میزبان حضور شهروندان باشد.
مهندس نوری آرا افزایش اعتماد شهروندان را بزرگترین سرمایه و تکیه گاه شهرداری برشمرد و مواردی از قبیل سرعت، دقت و صحت در انجام کارهای مراجعان و کیفیت خدمت دهی، چگونگی رفتار با ارباب رجوع، قبول انتقادات و پیشنهادات و... را از جمله عواملی دانست که در رضایتمندی شهروندان تأثیر بسزایی دارند

کاربر: مدیر سایت
زمان:
بازدید: 85
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

دی ان ان